niedziela, 21 marca 2010

Drzewko

Cały czas ciężko pracuje nad zdjęciami z Lublina (już jest ich prawie 30, będę chyba musiał podzielić to na kilka wpisów..) ale nie mogę zapominać o moich aktualnych i przyszłych czytelnikach. Tak więc dzisiaj jedno ze starszych zdjęć które znalazłem przeszukując dysk starego komputera. (Większe zdjęcie po kliknięciu w "Czytaj więcej")


Zrobione zostało jeszcze Fujifilmem s9600 (nie lustrzanką, tylko zwykłym kompaktem), niedługo po jego zakupie, czyli prawie 2 lata temu w celu przetestowania funkcji makro w warunkach bojowych. Jak widać zdał ;) A zdjęcie zapomniane przeze mnie, z wieloma błędami kompozycji i źle złapaną ostrością podoba się jednak znajomym, więc stwierdziłem że pochwalę się nim również wam ;) Mam nadzieje ze się spodoba, a swoje uwagi zapiszecie w komentarzach.

1 komentarz:

  1. Pewnie że się podoba :) Fakt, mimo kiepsko złapanej ostrości zdjęcie jest po prostu prześliczne ^^ Piękne kolory, wiosenna atmosfera, optymistyczny nastrój... Stanowczo jedno z moich ulubionych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)