środa, 28 kwietnia 2010

2 kolejka PLP - zdjęcia cz.1

Więc jak obiecałem wrzucam zdjęcia z 2 kolejki Powiatowej Ligi Piłkarskiej, którą mam przyjemność fotografować. Jest to pierwsza część, gdyż zdjęć jest 90 i po pierwsze wyszedłby oooogromniasty post a po drugie nie chce mi się tyle wrzucać na raz ;P Zdjęcia są troszkę niskiej jakości, spowodowane jest to tym że tak zażyczył sobie administrator strony plp a ja niestety nie mam w tej chwili czasu na przygotowywanie zdjęć oddzielnie dla niego i tutaj. Mam nadzieje że po długim weekendzie majowym się to zmieni bo mam kilka ciekawych zdjęć do pokazania. I może tutka napisze ;) A teraz zapraszam na 2 pierwsze mecze ligi ;) (Reszta zdjęć po kliknięciu w "Czytaj więcej").











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)