piątek, 16 kwietnia 2010

Discover Europe

Dzisiaj tylko krótka notka na temat wyników regionalnej części konkursu fotograficznego Discover Europe. Konkurs stał na wysokim poziomie, było bardzo wiele prac naprawdę dobrych, jak nie wybitnych oraz nie obyło się bez kontrowersyjnych decyzji. A tak naprawdę to zająłem 3 miejsce w swojej kategorii (Moje miejsce w Europie) i w sumie okropnie się cieszę, bo wezmę udział w ogólnoeuropejskim finale, ale... Ale 2 miejsce się nie należało osobie która je dostała... Więc całą radość psuje uczucie zostania oszukanym.. Ale i tak nagrody były te same ;) A zdjęcie które zdobyło 3 miejsce znajduje się w 2 części zdjęć z Lublina, więc tu zamieszczę tylko miniaturkę, a jak ktoś chce to zapraszam do obejrzenia właśnie tam. Zwłaszcza, że jest tam jeszcze więcej fajnych zdjęć ;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! I życzę powodzenia w finale:D Nie dziwię się, że akurat to zdjęcie zatriumfowało, to jedno z moich ulubionych ;P Hmmm, czyli drugie miejsce zajęła niezbyt dobra fotografia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko powiedzieć że fotografia, która zajęła drugie miejsce była zła. Natomiast na pewno nie była dobra ;) Było to takie zwykłe pocztówkowe ujęcie zamku (albo klasztoru, coś w ten deseń ;) ) o zachodzie słońca nie niosące za sobą żadnej treści ani historii. Dlatego też uważam że nie powinno zostać wyróżnione, bo jednak fotografie powinny zawierać w sobie jakąś treść i mówić coś o fotografującym, natomiast tamta nadawała się właśnie na pocztówkę a nie na konkurs. Ale jest to moje zdanie, jury zdecydowało inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.discovereurope.esn.pl/index.php?option=com_joomgallery&func=detail&id=411&Itemid=62&lang=en

    Drugie miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewne przyznano jej ze względu na ogólny efekt wizualny, bo zdjęcie wygląda nieźle. Ale rzeczywiście, zaciemniony budynek niewiele może powiedzieć o wymowie fotografii... Mógłbyś podać link do pierwszego miejsca? ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. http://discovereurope.esn.pl/index.php?option=com_joomgallery&func=detail&id=877&Itemid=62&lang=pl4

    Po prostu uważam że drugie zdjęcie to była fotka wakacyjna bardziej niż fotografia konkursowa. Ale może za to moje zajmie miejsce w finale ;)

    A pierwsze znowu też mi się nie podoba specjalnie, ale to kwestia gustu a ja obiektywny nie jestem XD

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)