czwartek, 22 kwietnia 2010

PLP - Powiatowa Liga Piłkarska

Witam, dawno nic nie pisałem, ale jak zwykle byłem zajęty. I niestety lepiej nie będzie, gdyż z powodu sukcesu w ogólnoeuropejskim konkursie (notka poniżej) zacząłem brać udział również w innych konkursach, dodatkowo przygotowuję się do aplikowania do studium fotografii Związku Polskich Artystów Fotografików oraz dzisiaj została zaakceptowana umowa z agencją East News, z którą właśnie rozpocząłem mam nadzieje owocną współpracę. A przecież studia cały czas trwają, więc gdyby nie pomoc mojego skarba to bym w ogóle zapomniał na czym polega sen. Poniżej natomiast prezentuje wynik współpracy z lokalną Powiatową Liga Piłkarską w Wołominie, której to zostałem fotografem na najbliższą rundę. Zapraszam do oglądania oraz komentowania. Więcej zdjęć oraz krótki komentarz w dalszej części posta.





Zdjęcia są takiej jakości jakiej są, niestety nie najlepszej... Jest to spowodowane przesunięciem pierwszej kolejki z niedzieli na poniedziałek, wtorek i środę, ale od godziny 19. Niestety oświetlenie boiska na którym były rozgrywane mecze nie pozwalało w żaden sposób fotografować obiektów będących w ruchu. Tak naprawdę nie pozwalało na dłuższych ogniskowych nawet na fotografowanie obiektów statycznych i to przy czułości ISO 1600... Także zmuszony byłem na początku niedoświetlać zdjęcia (wiem wiem, przy takiej czułości lepiej prześwietlić żeby szumy nie wyszły, ale lepiej mieć ciemne zdjęcie z szumami niż jasną abstrakcje bez ;) ) a potem używać lampy, co samo w sobie było zabawne na boisku a dodatkowo nastręczało wielu trudności spowodowanych nierównomiernym rozkładem błysku między planami bliższymi i dalszymi (tak być musi, ale w tej sytuacji widać to bardzo..). I tu kolejny powód, dlaczego zdjęcia są ciemne, bo mocniejszy błysk skończyłby się prześwietleniem pierwszego planu, albo niedoświetleń pozostałych.. Nie mówiąc o dynamicznym AFie, który mimo że jeden z najlepszych na rynku, jednak w tych warunkach często się gubił i nie nadążał za akcją.. Suma summarum zdjęcia wyszły powiedzmy klasy średniej, ale wątpię żeby z tych warunków i tym sprzętem można było osiągnąć więcej. A jak chcą lepszy sprzęt to niech płacą normalną kwotę a nie 1/10 to kupie ;P



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)