sobota, 4 września 2010

Wielki powrót ;)

Tak więc udało mi się już wrócić, o dziwo całym i zdrowym i to już w niedziele, także planowo. Pierwszego posta udało mi się napisać natomiast prawie tydzień po powrocie, a to dzięki wyjątkowemu pechowi i kompetencji pomocy technicznej tp. Niestety nie dość że laptop, który już dogorywał, w tej chwili wygląda już jak siedem nieszczęść i co to ja się nawalczyłem żeby jednak móc cokolwiek na nim robić to Bóg jeden tylko wie. Do tego jeszcze problem z internetem, który zaczął się już przed wyjazdem i polegał na tym że go nie było ;) udało się rozwiązać panom z tepsy tak naprawdę wczoraj już ostatecznie a żeby było śmieszniej sami nie byli w stanie powiedzieć mi co naprawili co niestety nie wzbudza zaufania do ww. naprawy. Ale jakoś szczęśliwie skończyło się w miarę pozytywnie i internet i komputer są sprawne (z grubsza), tak więc można się spodziewać nowych zdjęć w najbliższym czasie. Plan wydawniczy w dalszej części posta ;)

Na razie zamieszczę kilka nie opublikowanych jeszcze z powodu braku internetu zdjęć zrobionych u mnie w ogródku jeszcze przed wyjazdem, pewnie jutro jak nic nie wyskoczy po drodze, potem zdjęcia z weekendowego pobytu w Krakowie, które pewnie też jakoś na dniach, bo już są zrobione w większości a z wyjazdu ostatniego pewnie za jakiś czas dłuższy. Zwłaszcza że w niedziele startuje runda jesienna PLP, do fotografowania której znów zostałem zaproszony, także zdjęcia z niej również będą się pojawiać, ale niestety zabiorą mi również czas, co spowoduje dłuższą pracę nad resztą prac. Mam nadzieje że że uda mi się zrobić również kolejną porcję zdjęć z Barcelony, która to idzie mi jak krew z nosa i skrobnę jakiś tekścik, bo ostatnio mnie na przemyślenia zebrało ;) I tutorial z podczerwieni też pewnie jakiś będzie bo się czas już kończy na takie zdjęcia. To tyle planów na najbliższy miesiąc a co z tego wyjdzie to jak zwykle zweryfikuje życie. Tak więc zapraszam, bo zapowiada się pracowity wrzesień, mam nadzieje że po takim czasie jeszcze ktoś mnie będzie chciał czytać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)