poniedziałek, 27 czerwca 2011

Runda wiosenna PLP 2011 - 5 Kolejka

Po długiej przerwie zapraszam znów na mojego bloga. Na razie postaram się nadrobić zaległości ligowe, w tym tygodniu ostatnia kolejka, ale może przed końcem ligi (niedziela za tydzień) uda mi się zamieścić wszystkie tegoroczne kolejki ;) Zapraszam do oglądania i komentowania.





Myślę, że kolejne posty pojawią się dość szybko, jako że w końcu mam trochę czasu (wakacje ;) ) i po prostu uporządkuje sobie wszystko. Najpierw liga, bo już się kończy, ale myślę, że w przeciągu powiedzmy dwóch tygodni pojawią się zdjęcia bardziej artystyczne, tak więc zapraszam do częstszego odwiedzania i dodania sobie kanału RSS mojego blogu.




























Chcesz obejrzeć więcej zdjęć z PLP odwiedź stronę ligi, lub adres na blogu.

Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;) A jak podoba Ci się co robię i chcesz żeby blog się rozwijał powiedz o nim znajomym. Więcej oglądających i komentujących to większa motywacja do pracy ;)

2 komentarze:

  1. super zdjęcia
    jestem Twoją fanką :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za miłe słowa, postaram się nie zawieść i korzystając z wakacji publikować więcej, mam nadzieje udanych prac ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)