niedziela, 9 września 2012

Sucholaski 2012 cz.1

W te wakacje jak co roku odbył się obóz sztuk walki organizowany przez Pszczyńską Akademie Sztuk Walki, do której mam przyjemność należeć. W związku z dużą ilością zdjęć z tegorocznego obozu postanowiłem podzielić je na 2 części. Dzisiaj zapraszam do obejrzenia pierwszej, natomiast druga pojawi się w najbliższym czasie.





W tej części prezentuje zdjęcia wykonane przeze mnie (ale nie tylko, na jednym nawet jestem ;) ) w czasie treningów, które odbywały się na obozie. Druga część natomiast jest poświęcona turniejowi form oraz wręczaniu nagród zdobytych w tym turnieju. Przypominam, że po kliknięciu w zdjęcie można zobaczyć większą wersje.








































Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)

A jak podoba Ci się co robię i chcesz żeby blog się rozwijał powiedz o nim znajomym. Więcej oglądających i komentujących to większa motywacja do pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)