poniedziałek, 25 października 2010

Runda jesienna PLP - 5 kolejka

Witam po długiej przerwie spowodowanej rozpoczęciem się niestety roku akademickiego, co spowodowało brak czasu na zajmowanie się blogiem. Także niestety plany wydawnicze musiały ulec zmianie i nie dawałem rady połączyć nauki i fotografii, tak by został jeszcze czas na publikację. Ale zapraszam do szczęśliwie w końcu dodanych zdjęć z 5 kolejki PLP.




Niestety sytuacja na studiach nie poprawiła się specjalnie, także nie ma co liczyć w najbliższym czasie na jakieś większe ilości nowych zdjęć, choć mam nadzieje co jakiś czas coś się będzie pojawiać. Zdjęcia z ligi natomiast postaram się jak najszybciej nadrobić i do końca tygodnia wstawić już pozostałe kolejki a potem wstawiać bez opóźnień, ale nie mogę nic obiecać. Natomiast do końca tygodnia, ewentualnie w przyszłym wstawię zdjęcia, które zrobiłem podczas pokazu z okazji 15-lecia mazowieckiej sekcji Pszczyńskiej Akademii Sztuk Walki w Zielonce, do której zresztą należę ;) A teraz już zapraszam do oglądania zdjęć z zaległej kolejki PLP.















Chcesz obejrzeć więcej zdjęć z PLP odwiedź stronę ligi, lub adres na blogu.

Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)