piątek, 1 października 2010

Runda jesienna PLP - 4 kolejka

Witam i zapraszam do obejrzenia spóźnionej galerii zdjęć z 4 kolejki PLP.




Zdjęcia na blogu się troszkę opóźniły bo w tym tygodniu i lekarzy odwiedzałem i do początku roku akademickiego się przygotować trzeba było i laptopa kupuje nowego i trzeba wybrać i dysk zewnętrzny kupiłem i backup robiłem i jakoś tak się przedłużyło to wrzucanie, ale ważne, że jest ;) A teraz już zapraszam do oglądania i komentowania.


















Chcesz obejrzeć więcej zdjęć z PLP odwiedź stronę ligi, lub adres na blogu.

Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)

5 komentarzy:

  1. Fajnie się ogląda, można w jednym miejscu za sprawą koszulek zobaczyć zawodników:Celticu,Juventusu,Barcelony itd.. ;)
    Jest kilka ciekawie złapanych momentów np. fotka od dołu 2 , 8 ,10 .
    Łukasz, czy Ty też grasz, czy tylko kibicujesz i fotografujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co tylko fotografuje, z rzadka kibicuje, bo staram się zachować obiektywizm (w końcu fotograf powinien mieć dobry obiektyw XD ) i nie faworyzować żadnej z drużyn. Chętnie bym sobie pograł, ale po pierwsze nie będzie miał wtedy kto robić zdjęć, a po drugie to nie grałem już ze 2-3 lata, więc mogłoby być śmiesznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybyś nie grał 20 lat, to może to by było śmieszne, ale w tej sytuacji, Twoje obawy są nieuzasadnione. Łukaszu, czyżbyś wyjechał z piłkarzami na zgrupowanie ? Gdzie są następne zdjęcia obiecane, przeczytaj sobie co pisałeś?
    Dawaj foty ;)
    Pozdrawiam Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, jako że stoję na bramcę to nawet po tych 2-3 latach może być wesoło (bramkarzowi wiele nie trzeba żeby puścić z połowy gola na szóstkach XD ). Niestety jak napastnik nie trafi w piłkę to nikt nie zauważy pewnie a jak bramkarz nie trafi to zazwyczaj gol...

    A co do zdjęć, to przepraszam serdecznie, ale zaczęło się kurcze studiowanie i mam okropną obsuwę... Ledwo zdążam wysyłać na stronę ligi (z niedzieli np dopiero dzisiaj wysłałem...). Także póki co nie spodziewałbym się wielu nowych zdjęć, chyba że jesteś zainteresowany tymi z PLP to postaram się w wolnej chwili szybko wrzucić zaległe kolejki. Poza tym laptopa zmieniałem i już się z grubsza ogarnąłem z przeniesieniem bazy zdjęć, presetów do PSa itp, także mam nadzieje ze idzie ku lepszemu ;)

    Pozdrawiam

    PS: I sorry, że nie odwiedzam Cię ostatnio, ale jak widzisz nawet na swojego bloga nie mam czasu XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauka jest najważniejsza ;) a w blogowaniu nie ma zobowiązań i nawet o tym nie myślałem, chciałem sprawdzić czy żyjesz ;)
    Łukaszu, jeśli będziesz miał chwilę - nic pilnego, to napisz mi jakiego "lapka" kupiłeś i z jakimi parametrami? Czeka mnie też wymiana niebawem. Napisz na maila i dosłownie kilka słów lub wklej specyfikację.
    sabvelso@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)