wtorek, 15 marca 2011

Rocznica !!!!

Niestety nie udało mi się umieścić tego posta 14.03 (właściwie to zapomniałem XD ), ale za to niewiele się pomyliłem ;)

14 marca ubiegłego roku założyłem ten blog i umieściłem  na nim pierwszy wpis (de facto o dniu liczby pi, co jest wybitnie związane z fotografią ;) ). Po roku mogę się pochwalić 11 obserwatorami, 78 postami (w tym 54 zawierające zdjęcia), 76 komentarzami i ponad czterema tysiącami wejść. Dziękuje wszystkim, zwłaszcza komentującym za aktywność i wszystkim czytającym za odwagę zagłębiania się w moje wypociny i poznawania wytworów mojej wyobraźni i zapraszam do dalszego uczestnictwa i poznawania mojego bloga.

Pozdrawiam
Łukasz Rasiński







Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)

A jak podoba Ci się co robię i chcesz żeby blog się rozwijał powiedz o nim znajomym. Więcej oglądających i komentujących to większa motywacja do pracy ;)

2 komentarze:

  1. No to gratulacje z mojej strony :)
    Wytrwałości życzę i więcej czasu na zdjęcia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) Na brak czasu na zdjęcia to ja o dziwo nie narzekam, problem jest potem w obróbce dzielnie zdobytego materiału cyfrowego, ale podejrzewam że tak już będzie do końca studiów 1-stopnia niestety... Ale za to liga się zacznie niedługo to znowu będe miał co wstawiac na bloga ;)

    Pozdro
    Rasik

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)