poniedziałek, 28 lutego 2011

Ferie w Bydgoszczy

Tegoroczne "ferie" spędziłem prawie całe w Bydgoszczy i Toruniu u skarba. W związku z nie do końca fotograficznym charakterem mojego wyjazdu i mroźną pogodą na którą nie byłem przygotowany niestety z Torunia nie przywiozłem zdjęć (ale zrobiłem już zgrubne rozeznanie terenu, także następnym razem będzie lepiej ;) ) a w Bydgoszczy zrobiłem tylko dwa już nocą. Ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, bo przynajmniej na darmo nie nosiłem aparatu jak chociaż dwa są ;) Więc tradycyjnie już zapraszam do oglądania i komentowania wykonanych przeze mnie fotografii. (Większe zdjęcia po kliknięciu w "Czytaj więcej").






Oba zdjęcia zrobiłem podczas jednego spaceru a właściwie wracając z niego. Ta woda na nich to odnoga Brdy opływająca Wyspę Młyńską. Bardzo ładny fragment Bydgoszczy tak swoją drogą.

W ostatniej chwili przed opublikowaniem posta zauważyłem że te zdjęcie niespecjalnie wyglądają obok siebie niestety... Z racji tego że pierwsze ma tinte przesuniętą w prawo a drugie w lewo to nie ma się co dziwić, że dominanty się wzmacniają i postrzeganie zdjęcia się zmienia. W związku z tym proponuje obejrzeć zdjęcia pojedynczo (<click> na obrazek otwiera fotografie z maksymalnej rozdzielczości) i dopiero wtedy wydawać werdykt o straceniu bądź łasce ;)









Chcesz obejrzeć więcej zdjęć z PLP odwiedź stronę ligi, lub adres na blogu.

Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)

A jak podoba Ci się co robię i chcesz żeby blog się rozwijał powiedz o nim znajomym. Więcej oglądających i komentujących to większa motywacja do pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)