środa, 13 lipca 2011

Runda wiosenna PLP 2011 - 12 Kolejka

Witam i zapraszam na ostatnie dzisiaj spotkanie z Powiatową Ligą Piłkarską.




Jest to ostatnia kolejka dzisiaj, ale nie ostatnia w ogóle, gdyż została jeszcze jedna, baraże i zakończenie, które jak dotąd się nie odbyło, ale na którym również powinienem być.

Zdjęć za to tym razem mało, ale niestety byłem tylko na 4 meczach tego dnia, ale może kiedyś się pochwalę co wtedy robiłem (muszę najpierw dostać zezwolenie na publikacje ;) ). I oczywiście zachęcam do powiększania zdjęć.












Chcesz obejrzeć więcej zdjęć z PLP odwiedź stronę ligi, lub adres na blogu.


Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;) A jak podoba Ci się co robię i chcesz żeby blog się rozwijał powiedz o nim znajomym. Więcej oglądających i komentujących to większa motywacja do pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)