sobota, 1 października 2011

Layout

Na blogu nastąpiła kolejna już w historii tej strony zmiana layoutu. Jednocześnie zmieniłem trochę nagłówek i dodałem nowo utworzone przeze mnie logo. Mam nadzieje, że zmiany przypadną do gustu i spowodują że blog będzie lżejszy i łatwiejszy w odbiorze. Po krótkie wyjaśnienie, skąd przestój na blogu i zmiana wyglądu zapraszam do dalszej części posta.




Mimo niskiej aktywności na blogu jak widać żyje. Jestem od jakiegoś czasu zajęty pewnym projektem, o którym napisze pewnie w najbliższym czasie i stąd mała aktywność, mimo iż posiadam materiał na nowe posty. Jednocześnie myślę, że gdy tylko skończę robić to co robię, wszyscy zainteresowani moją twórczością wybaczą mi małą aktywność na blogu w ostatnim czasie, zwłaszcza że obiecuje, że nadrobię to jak najszybciej ;)

Natomiast zmiana wyglądu została spowodowana właśnie tym projektem, tak samo jak stworzenie logo dla mojej witryny. Dlatego proszę o cierpliwość, bo jak widać nie jest tak, że siedzę tylko i się obijam ;)

Przy okazji, zamierzam skrobnąć parę słów na temat sprzętu, który ostatnio kupiłem i namiętnie testuje od jakiegoś czasu i przymierzam się do tutoriala nt podczerwieni w D300 (zdjęcia już mam ;) ), więc jak tylko skończę to co robię, to na pewno będzie o czym poczytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)