niedziela, 2 października 2011

Runda jesienna PLP 2011 - 2 kolejka

Za oknem ( jak ktoś ma okno na boisko tak jak ja :P ) już trwa 5 kolejka, natomiast ja zapraszam do obejrzenia najlepszych zdjęć z 2 kolejki tegorocznej PLP.




Po zmianach wizualnych na blogu staram się nadrabiać zaległe posty, więc można się spodziewać w najbliższym czasie kolejnych zdjęć z ligi i w końcu jakichś bardziej artystycznych prac.

Przypominam, że po kliknięciu, można obejrzeć prace w powiększeniu.

















Chcesz obejrzeć więcej zdjęć z PLP odwiedź stronę ligi, lub adres na blogu.

Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)
A jak podoba Ci się co robię i chcesz żeby blog się rozwijał powiedz o nim znajomym. Więcej oglądających i komentujących to większa motywacja do pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)