poniedziałek, 15 listopada 2010

Runda jesienna PLP - 7 kolejka

Witam po kolejnej długiej przerwie w publikowaniu najciekawszych zdjęć z Powiatowej Ligi Piłkarskiej w Wołominie. Niestety w ostatnim czasie zaniedbałem troszkę bloga i liga skończyła się w czwartek a ja publikuje dopiero 7 kolejkę, ale teraz już możecie spodziewać się szybko kolejnych porcji zdjęć z ligi. Zapraszam do oglądania i komentowania.







Zdjęcia pojawiły się co prawda ze sporym opóźnieniem, ale myślę że teraz nabiorę tempa i do wtorku opublikuje pozostałe kolejki, a zakończenie ligi już dodam na bieżąco. A teraz już dosyć gadania, czas na zdjęcia ;)


















Chcesz obejrzeć więcej zdjęć z PLP odwiedź stronę ligi, lub adres na blogu.

Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)