poniedziałek, 3 stycznia 2011

Takie pierdółki

Tak jak obiecywałem w poprzednim poście wstawiam zdjęcia wykonane w czasie odstresowywania się podczas odwalania kawału nikomu niepotrzebnej pracy z grafiki inżynierskiej. Zapraszam do oglądania i komentowania ;)






Zdjęcia właściwie nie mają jakiejś specjalnie wielkiej wartości artystycznej (zwłaszcza pierwsze XD ), są taką bardziej zabawą aparatem i oświetleniem w celu doskonalenia warsztatu, ale że wyszły całkiem w porządku postanowiłem, że je umieszczę. Wykonanie ich nie było jakąś specjalną filozofią, także nie będę się tu na ten temat rozpisywał, napiszę tylko że wykonane zostały Sigmą 70-200 2.8 z drobną pomocą SB-600 na biurku ;) Tylko do ostatniego użyłem mini tła zrobionego z brystolu, na którym właśnie rysowałem ;)







Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)

2 komentarze:

  1. Hmmm nie wiem co mnie tak przyciągnęło do tych zdjęć, ale uważam że są prześliczne *.* szalenie spodobało mi się oświetlenie, a zwłaszcza klimacik pierwszego zdjęcia, szkoda że to kupony rabatowe bo trącą mi starymi biletami na pociąg [nie pytaj czemu, po prostu tak jest :D] Liiiiike it ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo co przyciągnęło, ja XD

    Właściwie te zdjęcia to tylko oświetlenie, bo treści za wiele nie przekazują, także nic dziwnego że akurat to Ci się spodobało, bo tylko to tam jest :P Ale miło że nawet taka zabawa może się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)