wtorek, 4 stycznia 2011

Runda jesienna PLP 2010 - zakończenie

17 grudnia ub.r. odbyło się w końcu długo oczekiwane zakończenie rundy jesiennej Powiatowej Ligi Piłkarskiej, która miałem przyjemność fotografować już drugą rundę i mam nadzieje że nie ostatnią ;) Obsługa fotograficzna zakończenia również należała do mnie i kilka najciekawszych zdjęć prezentuje w dalszej części posta a po całą fotorelacje zapraszam na stronę ligi.






Zdjęcia jak widać wspaniałe nie są, ale niestety zostałem kompletnie zaskoczony warunkami oświetleniowymi panującymi na sali, gdzie odbyła się ta uroczystość i miałem problem z ustaleniem poprawnego balansu bieli. Ale jak tu się nie zdziwić, gdy sala gimnastyczna ze sceną do występów artystycznych oświetlona jest mega pomarańczowym światłem żarowym.. Nie lampy sodowa, nie zimne oświetlenie jarzeniowe, ale lampy żarowe i to takie jakie montuje się na parkingach i zamkniętych magazynach. Po prostu masakra, niemożliwa do zrównoważenia przez lampę jak się nie wzięło filtrów, bo po co XD No ale nic, walka była ciężka i zacięta i to co udało mi się uzyskać z dumą prezentuje ;)


Na początku już tradycyjnie odbyły się konkursy z nagrodami: wbicie piłki do kosza głową oraz nogą.





Potem rozdanie dyplomów i podziękowań dla osób biorących udział w organizacji ligi.


No i rozdanie dyplomów, prezentów i pucharów wszystkim drużynom z obu lig PLP.



A to już szczęśliwy przedstawiciel zwycięskiej drużyny z nagrodami za pierwsze miejsce.


I zwycięska drużyna w komplecie. Gratulacje dla drużyny Amimedu, jako że naprawdę zasłużyli sobie na ten tytuł prezentując ładną grę i wyrównaną formę przez całą rundę. Oby tak dalej ;)



Chcesz obejrzeć więcej zdjęć z PLP odwiedź stronę ligi, lub adres na blogu. Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)