wtorek, 15 czerwca 2010

8 kolejka PLP

Przedwczoraj miałem przyjemność kolejny raz fotografować zmagania zawodników w lidze PLP z którą współpracuję. Ostatnia kolejka, którą zamieściłem odbyła się ponad miesiąc temu. Skąd taka przerwa? Po prostu stwierdziłem że nie ma sensu zamieszczać tych samych zdjęć na stronie ligi oraz mojej. Ale po dłuższym przemyśleniu, oraz pewnych zmianach w procesie obróbki zdjęć na potrzeby ligi, bezproblemowe stało się dla mnie umieszczanie zdjęć w większej rozdzielczości na blogu. Także teraz będą one publikowane w 2 miejscach: na stronie PLP, gdzie będą wszystkie zdjęcia, ale małe i z mocną kompresją jak życzy sobie administrator, oraz na blogu, gdzie będą wybrane zdjęcia w dużej rozdzielczości i z małą kompresją. Mam nadzieje że ten pomysł przypadnie Wam do gustu. Jednocześnie zaprezentowane zdjęcia będą pierwszymi wykonanymi nowym obiektywem, kupionym specjalnie do fotografowania właśnie takich wydarzeń. Także zapraszam do oglądania oraz komentowania fotoreportażu z tej kolejki.



Meczy opisywał nie będę, bo nie jest to blog sportowy, więcej zdjęć wraz z opisami zainteresowani znajdą na stronie PLP, powiem tylko że nowiutka Sigma spisuje się super w swoim środowisku naturalnym i jeśli prawie 3-krotnie droższy Nikkor jest od niej faktycznie tyle lepszy to chyba zdjęcia robi sam ;) Naprawdę fajne szkło, które przecież dopiero odkrywam, więc można oczekiwać, że po kilku kolejkach zdjęcia będą jeszcze lepsze. A teraz już nie przeszkadzam więcej, w końcu nie po to tu weszliście żeby czytać tylko oglądać ;)






















W ogóle to nie wiem czy zauważyliście, ale zdjęcia są wyraźnie większe niż wcześniej. To też zasługa nowego layoutu. Więcej miejsca to i większe zdjęcia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)