wtorek, 8 czerwca 2010

Dłuuuugi weekend

Ostatni weekend przedłużony z okazji święta Bożego Ciała (swoją drogą jedno z moich ulubionych świąt, z racji że wypada zawsze w czwartek i jest 4 dniowa przerwa a nie jak 1 maja w tym roku w sobote..) obfitował w wiele interesujących i ważnych w moim życiu wydarzeń. Po pierwsze przeżyłem spływ, co samo w sobie było dość istotne, choć nie mniej istotne byłoby gdybym nie przeżył, tylko tym bym się nie pochwalił na blogu ;) Po drugie byłem w sprawie pracy wakacyjnej i dowiedziałem się tylko że "może".. Ale to i tak lepiej niż "wcale". No i po trzecie dojrzałem w końcu do zakupu profesjonalnego 70-200. Wybór padł na Sigmę, gdyż Nikkor o tym zakresie kosztuje od 5 (stary model) do ok. 8 tysięcy złotych a to przekraczałoby budżet kilkukrotnie... Ale i tak mam super szkiełko ;D (C.d. po kliknięciu w "Czytaj więcej").




 Zacznę może od spływu, na którym nie dość że się nie utopiłem to na dodatek nie utopiłem również kajaka co uważam za swój osobisty sukces ;) Co prawda sam się skąpałem, ale straty z tego tytułu były tylko na moim ego i samopoczuciu, a pakunki z kajaka zostały suche. Było to o tyle ważne że wiozłem m.in. aparat a jego zalanie nie poprawiłoby mi raczej humoru.. Niestety w związku z wszechobecną wodą i troszkę nieprzewidywalną rzeką oraz partnerką z kajaka nie odważyłem się ani razu go wyjąć na trasie, a po zejściu na ląd niespecjalnie było co fotografować. Zresztą byłem zbyt zmęczony żeby jeszcze biegać z aparatem. Także zdjęć nie ma ;P A tak konkretnie to są ze 3, ale raczej nie nadają się do pokazania komukolwiek ;) A za rok kupie sobie obudowę podwodną i będę focił z kajaka. O ;) To tyle wrażeń, jak się nauczę to może wrzucę jeszcze ślad z gpsa żeby się pochwalić, ale jeszcze nie wiem jak ;)

Pracy komentował nie będę, bo to nieistotne, natomiast  co do Sigmy.. ^^ Normalnie jestem z siebie dumny całą drogę z Warszawy nie wyjąłem jej z pudełka choć miałem wielką chęć na to :) Obiektywu opisywał nie będę specjalnie bo w internecie jest sporo testów, opinii i komentarzy na temat tego szkła, powiem tylko że wrażenie sprawia solidne, wykonana jest dobrze, a obsługa klienta.. marzenie. Naprawdę ogromny plus dla Sigma ProCentrum Warszawa za podejście do klienta jako do człowieka, który ich utrzymuje, a nie jak do natręta jak to ma w zwyczaju N**** Polska (żółta firma o zastrzeżonej nazwie...). Do tego 3 letnia gwarancja, możliwość przetestowania szkła przed kupnem, po prostu super ;) No i mam w końcu moje wymarzone 70-200 2.8, mam nadzieje że będzie mi długo i przede wszystkim owocnie służyć ;)

Na koniec jeszcze jedno zdjęcie wykonane tym właśnie obiektywem podczas testowania namiastki makrofotografii jaką Sigma aplikuje do swoich obiektywów. Mam nadzieje że spodoba się moja pierwsza praca nowym obiektywem i jak zwykle proszę o komentarze i te dobre i niekoniecznie ;)

3 komentarze:

  1. Witaj! Masz ciekawe zalążki na dobry blog.Ciekawie piszesz,masz poczucie humoru,trochę dystansu do tego co robisz,i do samego siebie.Zdjęcia też ciekawe,niekiedy niebanalne co świadczy o indywidualnym spojrzeniu na fotografowanie. Sprzęt gromadzisz (gratuluję Sigmy),masz więc wszystko ;)
    Będę tu zaglądał,czasem coś napiszę,ale nic na siłę.Pozdrawiam! Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje! Powiem ci, szklo dostarczy ci masę frajdy, ja je wprost uwielbiam.. Bardzo się cieszę,że wszystko jest super, ja moją kupiłem przez paru pośredników na ślepo w usa.. Na szczęsicie z d50 było bardzo dobrze, z d90 jest wyśmienicie. Mam nadzieję,że będziesz przekonywał ludzi,że to fajne szkło,bo niestety, wiesz jak jest, forumowe mądrale, które nigdy nawet nie widzieli kogoś, kto zna kogoś, kto to szkło ma, ale są najmądrzejsi i na prawo i lewo rozpowiadają,że to beznadziejny obiektyw.. Pozdrowienia i radości z użytkowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za pozytywne komentarze i czytanie moich wypocin ;) Mam nadzieje, że tak jak pisze Sabvelso blog się będzie rozwijał i w dalszym ciągu będę miał tyle czasu i ochoty do pisania, oraz robienia zdjęć ;)

    A co do obiektywu: zastanawiałem się długo, czytałem forum i miałem naprawdę duużo wątpliwości po czym pojechałem do Sigmy ProCentrum i wątpliwości się rozwiały ;) Może i Nikkor 80-200 jest lepszy, ale jakoś nie widzę w czym by mógł ;) Także albo mam wyjątkowo dobry egzemplarz, albo Sigma robi dużo lepsze szkła niż piszą na forum. No i jeszcze 3 lata gwarancji a Nikkor by był bez...

    No i Sigma dostarcza mi już masę frajdy i ogromnie ułatwiła fotografowanie sportu. Do tego stopnia, że na stronie ligi padło pytanie czy to ten sam fotograf robi zdjęcia dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)