czwartek, 10 czerwca 2010

Nowa Sigma

Z racji zakupu nowiutkiego obiektywu, o którym pisałem post wcześniej od kilku dni nie mogę myśleć o niczym innym jak tylko o nim ;) W związku z tym wczoraj przed oraz po pracy nie mogłem się powstrzymać przed wykonaniem nim kilku zdjęć w moim najbliższym otoczeniu. Co prawda dopiero uczę się korzystania z obiektywu tego typu, ale mam nadzieje wychodzi mi to nie najgorzej ;) Zapraszam do oglądania zdjęć w dalszej części posta oraz ich komentowania.







Pierwsze 4 zdjęcia wykonałem rano jeszcze przed pójściem do pracy. Pierwszym biednym modelem była moja niesforna suczka owczarka niemieckiego- Szila. Na niej sprawdzałem skuteczność autofokusu ;) Jak widać ostrość jest tam gdzie powinna, więc wszystko ok.




Kolejnym tematem były roślinki w moim ogródku. Zakupiony przeze mnie obiektyw posiada funkcję takiego pseudo makro, która jak widać dostarcza wielu zabawy a i zdjęcia złe nie są ;) I nawet bąka udało mi się złapać, chociaż nie jest to proste i ani razu nie zmieściłem go całego w głębi ostrości.. Ale będę próbował ;)



Ostatnie zdjęcie wykonałem już podczas powrotu z pracy. Jest to widok na starą oczyszczalnię ścieków w Wołominie. Pomysł na to ujęcie wpadł mi do głowy ponad rok temu w maju, ale niestety z racji braku odpowiedniego sprzętu był on niemożliwy do realizacji i udało mi się go wykonać dopiero teraz. Mam nadzieje że było warto tyle czekać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)