poniedziałek, 6 września 2010

Runda jesienna PLP - 1 kolejka

W ubiegłą niedziele (5 września) odbyła się pierwsza kolejka Powiatowej Ligi Piłkarskiej w Wołominie do fotografowania, której zostałem kolejny raz zaproszony. Do obejrzenia wybranych przeze mnie zdjęć w lepszej jakości zapraszam w dalszej części posta, natomiast zdjęcia z wszystkich meczy można jak zwykle obejrzeć na stronie ligi.





W związku ze zwiększeniem ilości drużyn zwiększyła się tez ilość meczy i kolejka trwa niestety do 20, kiedy światła w tej chwili już nie ma nie mówiąc o listopadzie, kiedy ciemno będzie się robić pewnie już koło 15-16... W takich momentach naprawdę ciesze się z wydanych pieniędzy na Nikona D300, który pozwala mi na robienie zdjęć z czułością ISO 3200, które można komuś pokazać i nie wyglądają jak kiepska abstrakcja. Mam tylko nadzieje że organizatorzy nie będą na takie zdjęcia narzekać. A teraz już zapraszam do oglądania i proszę o cierpliwość bo w tej kolejce obrodziło jakoś i jest ich aż 21, więc chwilkę się ładować może ;)






















Sorry za takie wielkie podpisy, ale spsuł mi się skrypt w PSie a nie miałem wiele czasu, więc wyszło jak wyszło. Ale do następnej kolejki na pewno poprawię ;)



Chcesz obejrzeć więcej zdjęć z PLP odwiedź stronę ligi, lub adres na blogu.

Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)