niedziela, 19 września 2010

Runda jesienna PLP - 2 kolejka

W ostatnią niedziele kolejny raz zmierzyli się ze sobą zawodnicy drużyn grających w Powiatowej Lidze Piłkarskiej a ja kolejny raz zmierzyłem się z latającymi wokół piłkami i brakiem światła po zachodzie (słońca nie ma a zdjęcia robić trzeba ;) ). Co lepsze wyniki tej walki zamieszczam na blogu i zapraszam do oglądania.





Przepraszam, że tak późno, ale ciężki tydzień był.. Ale za to 3 kolejka (która odbędzie się dzisiaj XD ) powinna być już szybciej ;) A teraz już koniec gadania, czas na oglądanie.













Uprzedzając ewentualnie pytanie spostrzegawczych: tak to jest Tomasz Sokołowski, tak ten sam co grał w Legii i w reprezentacji i tak grał w PLP i pewnie grać będzie ;)


I tutaj również gwiazda ligi podczas strzelania jednego ze swoich trzech goli w tym meczu.




Chcesz obejrzeć więcej zdjęć z PLP odwiedź stronę ligi, lub adres na blogu.

Jeśli spodobały Ci się zdjęcia opisz to w komentarzu, jeśli nie to tym bardziej napisz co jest nie tak, to pomoże mi w ulepszaniu mojego warsztatu i zmotywuje mnie do pracy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)