środa, 15 września 2010

Winogrono

Kolejne zdjęcie z mojego rajdu po Europie, które chciałem wam zaprezentować pochodzi z mojego ogródka ;) Niestety (albo na szczęście) tak wyszło, że jadąc za granice ostało mi się na karcie zdjęcie zrobione 2-3 dni wcześniej z balkonu i potem jak zgrywałem zdjęcia po powrocie to trafiło do tego samego folderu co i cała reszta. Także mam przyjemność zaprezentować moje ogrodowe winogrono ;) Co ciekawe ta kiść rośnie na wysokości jakichś 4 m wspinając się po świerku.(Po kliknięciu "Czytaj więcej" większe zdjęcie).






2 komentarze:

  1. Ładne, miłe dla oka, żywe kolory.Gdybym miał żółtą ścianę w pokoju, chętnie bym sobie taki obrazek powiesił.Jednak jest trochę nieostrości na pierwszym planie - to przez 2,8, ale grono jest ostre.Podoba mi się ;)
    Łukaszu masz zaległości - fotka z 4ego sierpnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, f2.8 użyłem z premedytacją, żeby wyodrębnić to grono z plątaniny gałęzi, wręcz zaryzykowałbym stwierdzenie że mogłoby być jeszcze mniej ostrości, ale na Nikkora 200/f2 mnie nie stać i pewnie nigdy nie będzie ;) Ale to już subiektywna ocena. Ale dziękuje za bardzo miłe słowa, byłbym dumny, gdyby ludzie faktycznie chcieli wieszać sobie moje zdjęcia i na nie patrzeć.

    A co do zaległości, to mam dużo dłuższe niż 4 sierpnia i brak czasu do nadrobienia.. Ale może to i dobrze, bo świadczy o tym, że póki co mam nad czym pracować ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)