środa, 31 marca 2010

Taniec z ogniem, pyrkon.

Obiecałem że popracuje troszkę nad zdjęciami z pokazu tańca ognia na Pyrkonie i wrzucę jak tylko skończę. Tak więc skończyłem ;) Resztę zdjęć oraz poniższe w większym rozmiarze znajdziecie w dalszej części posta.






Zapraszam więc do obejrzenia tego co udało mi się uzyskać posiadanym aktualnie sprzętem. Miłej zabawy ;)












Mam nadzieję, że zdjęcia przypadły wam do gustu. Jak zwykle zachęcam do ich komentowania oraz klikania w reklamy ;)

2 komentarze:

  1. Wow, wyglądają niesamowicie * ___ *
    Jak pociski ognia lub latające duchy płomienia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje ;) Postaram się wrzucić jeszcze, skoro się podoba, bo mam na dysku jeszcze jeden pokaz ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)