poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Lublin cz.1

Wreszcie skończyłem obiecaną już jakiś czas temu serię zdjęć wykonanych w Lublinie. Z racji dużej ilości fotografii (ponad 30) rozbijam to na 2 części: starszą i nowszą. Ta jest tą starszą, w której znajdziecie zdjęcia wykonane około roku temu, do których teraz dodałem tylko ramki i podpisy. Druga, którą opublikuję dziś, jeśli pozwoli na to łącze, w przeciwnym wypadku jutro i będą to zdjęcia nad którymi pracowałem ostatni miesiąc. Będziecie mogli porównać o ile zmieniły się moje umiejętności malarskie w Gimpie i może podejście do fotografii jako sztuki. A przede wszystkim mam nadzieję, że oglądanie zdjęć z obu części przyniesie Wam wiele przyjemności. Nie zapomnijcie się podzielić po wszystkim wrażeniami w komentarzach ;) (Reszta zdjęć po kliknięciu w "Czytaj więcej")





Mój pierwszy hdr ;)

A to rzeźba w muzeum zrobiona z narażeniem życia i zdrowia (wtedy zobaczyłem co to znaczy że w Nikonach głośno klapie lustro ;) na szczęście ochroniarz jednak nie usłyszał ;) )

W pewnym momencie spaceru po parku zobaczyłem jak z karmnika dla ptaków wystaje coś rudego. Okazało się że znalazła tu swój dom wiewiórka ;)
A to pomnik przed kościołem, którego portret na tyle mi się udał (moim zdaniem ;P ) że postanowiłem również go tu zamieścić.


Księżyc w jasny dzień. Efekt crossowy jest wynikiem zabawy z efektami w PS`ie ;)

1 komentarz:

  1. Mmm zdjęcia z Lublina ^^ Muszę przyznać, że miałeś bardzo owocną wycieczkę, bo przywiozłeś masę przepięknych zdjęć. No i im dłużej przyglądam się im wszystkim, tym bardziej umacniam się w przekonaniu, że uwielbiam to jak fotografujesz architekturę ^^ Koloryt, kompozycja..Masz oko do wynajdywania piękna w budynkach ^^ Nawet takich, obok których nierzadko można by przejść nie zwracając uwagi. Nooo i znalazło się tutaj moje ulubione zdjęcie, więc oczywiście duży duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)