środa, 7 kwietnia 2010

Morze

Wyglądając za okno zatęskniłem troszkę za morzem, wodą, kajakami i wakacjami. Pogoda jakaś taka smutna ostatnio, ciągle deszcz, szaro, nie za ciepło... A mi zamarzyły się wakacje, czyste niebo nad głową, chlupot wody pod kajakiem (a czasem i w ;) ), wiosło w ręku i szlak przed sobą. Ech, tegoroczny spływ w czerwcu i tylko 4-dniowy... Ale ważne że jest ;) Tylko znowu ledwo się kwiecień zaczął. I z tej tęsknoty za wodą, szlakiem i kajakiem ( ;) ) rzuciłem okiem na dysk i znalazłem całkiem ciekawe nieobrobione zdjęcie z kajaków sprzed 2 lat. Takoż i zamieszczam je, może w was też wzbudzę troszkę tęsknoty za minionymi wakacjami ;) Tradycyjnie już zachęcam do komentowania zdjęcia, bloga, lub czegokolwiek sobie chcecie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)