wtorek, 6 kwietnia 2010

Lublin cz.2

Udało mi się w końcu dosłać drugą, większą część serii zdjęć z Lublina. Zdjęcia zostały wykonane w tym samym czasie co z części pierwszej, lecz obrobiłem je dopiero w ciągu ostatniego miesiąca. Nie jest to fotoreportaż, tylko po prostu seria zdjęć wykonanych przeze mnie w krótkim okresie czasu, także łączy je tylko postać autora, oraz w sumie użyte do ich wykonania narzędzia. Natomiast poza tym tematycznie, kolorystycznie itd zdjęcia różnią się od siebie diametralnie, dlatego proszę nie traktować tego jako fotoreportażu. Mimo tego mam nadzieje że każde z osobna (bo tak należy je oglądać) przypadną wam do gustu. Wszelkie uwagi bardzo proszę umieszczać w komentarzach. (Więcej zdjęć po kliknięciu w "Czytaj więcej").








1.
Samotna kapliczka stojąca w parku aż się prosi o zdjęcie ;) Ale ile to ja się nie nastałem żeby wokół ludzi nie było...
2.
Akwedukt wersja Polish mini ;)
3.
Pierwsze zdjęcie zrobione po wyjściu z samochodu. Moją uwagę przykuła górująca nad wszystkim kopuła.
4.

5.

6.

7.
A to przykład typowej Polskiej kamieniczki w Zamościu (wiem że to nie Lublin, ale po drodze było ;P ). Delikatny zielony kolor świetnie współgra z fantazyjnymi liniami tworzącymi kadr.
8.
Kolejne kamieniczki, tym razem tworzące ciekawe zestawienie barw.
9.

10.

11.

12.

13.
Polskie flagi powiewające na ścianie pałacu. Obudziła się we mnie troszkę dusza patrioty ;)
14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.
Zarówno to zdjęcie jak 2 poniższe to takie troszkę inne spojrzenie na świat. Bardziej mroczne. Jakiś dziwny humor miałem jak je robiłem ;)
23.

24.

25.
Reklama sklepu z częściami do rowerów. Trzeba przyznać pomysłowa.
26.
A to pomnik fundatora i byłego właściciela miasta Zamościa: Jana Zamoyskiego. Zdjęcie zrobione w bardzo silnej kontrze zachodzącego słońca. Ale wyszło chyba ok ;)

2 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam w Lublinie, ale wydaje się ono naprawdę interesujące ;P Szczególnie spodobały mi się 2, 9, 18, 19, 20, 24, 25. Obrabiałeś je w Gimpie, tak? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia bez wyjątku były poddane obróbce (w ogóle na stronie nie ma zdjęć bez obróbki, po prostu uważam że aparat wypluwa tylko półprodukt i zawsze trzeba nadać mu przynajmniej ostateczny szlif już przy komputerze) i chyba wszystkie w gimpie, ale głowy sobie uciąć nie dam ;) Ale z tych powyżej raczej wszystkie.

    I bardzo się ciesze że podobają się te które i mi wydają się interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj mnie!!!!!!! ;)